شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اقاي حيدر زاده

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به افزایش ۴۴۳ درصدی مبلغین دینی هرمزگان، گفت: تعداد مبلغین استان هرمزگان از ۱۷۰ نفر در سال ۱۳۹۹، به ۹۲۲ نفر در سال جدید رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته که ما به دنبال تخصصی شدن تبلیغات هستیم، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، ۱۷۰ مبلغ داشتیم اما در حال حاضر، بیش از ۹۲۲ مبلغ در حال فعالیت هستند.

وی، با ذکر این نکته که اهمیت تبلیغ بیش از پیش در میان طلاب، تقویت شده است، عنوان کرد: به دنبال تخصصی کردن امر تبلیغ هستیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به گروه‌های مختلف مبلغین، ابراز کرد: ۱۰۰ نفر در حوزه فرق و مذاهب در حال فعالیت هستند و تعداد زیادی نیز اقدام به تبلیغ در میان بذهکاران و زندان‌ها هستند.

حجت‌الاسلام حیدرزاده، با اشاره به طرح «نسیم رحمت»، اظهار کرد: نسیم رحمت به صورت ویژه در مناطقی که دارای آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مانند اعتیاد و طلاق، هستند، فعالیت می‌کنند.

وی، با اشاره به طرح مبلغ گردشگری که در ساحل جزایر استان هرمزگان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در ایام عیدنوروز، ماهانه ۲ الی ۳ روز مبلغین در جزیره هرمز حاضر خواهند شد و برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان ابراز کرد: به دنبال تربیت مبلغین بین‌المللی هستیم تا با زبان‌های روز دنیا گفتگو کنند؛ چراکه توریست‌های زیادی در جزایر هرمزگان حاضر خواهند شد و می‌توان از این فرصت برای تبلیغات استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha