یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / نشست رسانه ای حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف

حوزه/ رئیس ستاد مرکزی اعتکاف از خدمت رسانی ۱۵ غرفه در موکب خیمه انتظار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه‌ای با اشاره به اینکه انتظار فرج موضوعی است که توسط تمام معصومین به ما تاکید شده است، اظهار کرد: رسول خدا(ص) نیز در این راستا فرمودند: انتظار فرج افضل اعمال است.

وی با بیان اینکه انتظار باید به گونه صحیح باشد، عنوان کرد: موکب خیمه انتظار ۱۵ غرفه دارد که با رویکرد معنویت و مهدویت خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به اینکه یکی از این غرفه‌ها کودک و نوجوان بوده که نقاشی و مسابقه ازجمله برنامه‌های این غرفه است، مطرح کرد: با ایجاد غرفه پاسخ‌گویی به شبهات نیز تلاش کردیم شبهاتی که به طور ویژه برای نسل جوان ایجاد می‌شود را رفع کنیم.

وی از غرفه شهدا یاد کرد و افزود: در این غرفه نیز زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدایی که راهبر و الگو هستند و مانند حاج قاسم توانستند به مکتب تبدیل شوند، ارائه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه‌ای با بیان اینکه غرفه خادم‌یاران رضوی رویکرد کرامات رضوی و تبرکات آستان قدس را در میان مردم توزیع می‌کند، خاطرنشان کرد: در غرفه فضای مجازی افرادی حضور دارند که با تبحر و تجربه اطلاعات مثبت فضای مجازی در خصوص معنویت و مهدویت را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت خوبی برای افزایش معنویت در این موکب به وجود آمده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اعتکاف به عنوان مثال عیار معنویت و اخلاق یادکردند؛ که این موضوع وظایف جدیدتری برای ستاد مرکزی اعتکاف به همراه داشته است.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با بیان اینکه خیمه انتظار به همت ستاد مرکزی اعتکاف راه‌اندازی شده است، یادآور شد: این خیمه در شام میلاد، روز میلاد و شب میلاد به خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha