دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در حضور رئیس جمهور و جمع زائرین راهیان نور

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: امروز یکی از عوامل اصلی افزایش سن ازدواج مشکلات معیشتی و مسأله اشتغال جوانان است که از رئیس‌جمهور در حضور شهدا می‌خواهم همه توان خود را برای تقویت اشتغال بومی جوانان به کار بندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حضور رئیس‌جمهور و زائرین سرزمین نور در یادمان شهدای شلمچه، با توصیه همگان به نماز اول وقت و انجام اعمال پرفضیلت ماه شعبان، اظهارداشت: تا می‌توانید در این ماه ذکر شریف صلوات را قرائت کنید.

وی همچنین در خصوص دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات مردم مطالبی را خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد و گفت: امروز یکی از عوامل اصلی افزایش سن ازدواج مشکلات معیشتی و مسأله اشتغال جوانان است که از رئیس‌جمهور در حضور شهدا می‌خواهم همه توان خود را برای تقویت اشتغال بومی جوانان به کار بندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در ادامه با تأکید بر تسهیل زیارت عتبات عالیات، تصریح کرد: چرا باید امکان سفر به کشورهایی نظیر ترکیه و... با هزینه‌ای اندک و ارزان فراهم باشد، اما برای سفرهای زیارتی این‌چنین نباشد!؟ مردم خوزستان از شخص رئیس‌جمهور درخواست و مطالبه دارند که امکان سفر ارزان به عتبات عالیات مهیا شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha