شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سخنرانی رئیس جمهور در جمع زائران راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، گفت: پیام شهدا "خدمت مخلصانه به مردم"، "توجه و حفظ ارزش‌های اسلامی"، "پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام" و "ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استکبار و مقاومت در راه هدف و خسته نشدن در این مسیر" است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، هم‌اکنون در جمع زائرین راهیان سرزمین نور در محل یادمان شهدای شلمچه، با بیان اینکه جای‌جای این منطقه یادآور شجاعت، ایثار، بصیرت و غیرت است، گفت: وجب‌به‌وجب این منطقه یادآور ازخودگذشتگی‌هایی است که برای دفاع از وطن، قرآن، ولایت و دفاع از مردم مظلوم ایران اسلامی صرف شده است.

وی، با بیان اینکه مردم خوزستان دین خود را به ایران ادا کرده است، گفت: ما همه مدیون عشایر و مردم قهرمان خوزستان هستیم،. ایستادگی خرمشهر، شکستن حصر آبادان، ایستادگی زنان و مردان این مرز و بوم در مقابل دشمنان مثال‌زدنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، افزود: پیام شهدا "دین‌مداری"، "خدمت مخلصانه به مردم"، "توجه و حفظ ارزش‌های اسلامی"، "پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام" و "ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استکبار و مقاومت در راه هدف و خسته نشدن در این مسیر" است.

رئیس‌جمهور، در ادامه با تأکید بر اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز رهبری به‌عنوان یک وظیفه برای مردم و مسئولان فرموده‌اند که باید با ایجاد اشتغال، چرخ‌های اقتصاد را به حرکت درآورد و به تولید ملی رونق داد؛ به همین دلیل بنده و همه دولت خود را مکلف به اجرای دستورات رهبر انقلاب کرده‌ایم و در این مسیر هیچ‌گاه عقب نخواهیم رفت.

وی، با اظهار خرسندی از حضور در جمع راهیان نور گفت: برخی افراد این را می‌پسندند که بهترین ساعات خویش را در مسیر نورانی راهیان نور سپری کنند و بهترین حالات را حضور در جوار شهدا و سنگرهای شهیدان می‌دانند و باید شرایطی فراهم شود تا مردم با سهولت بیشتری به عتبات عالیات سفر کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: دعا می‌کنیم به برکت اخلاص شما زائران عزیز خداوند به ما نیز اخلاص عطا بفرماید تا بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنیم. در بین راه از سوی شما عزیزان نامه‌هایی دریافت کردم که حتما به آنها رسیدگی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید؛

اشتغال جوانان و سفر ارزان به عتبات عالیات دو مطالبه مردم خوزستان از رئیس‌جمهور است

وی گفت: برای زیارت کربلا به دست‌اندرکاران این حوزه دستورات لازم برای پیگیری مجدانه و تسهیل در سفر زائران خوزستانی، فارس، لر بختیاری، کرد و تمامی اقوام و پویش‌ها داده شده است.

رئیس جمهور، با تاکید بر لزوم احقاق حق مردم خرمشهر و آبادان گفت: ما باید حق این مردم را ادا کنیم.

وی در عین حال مردم و شهدا را سرمایه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ذخائر معنوی در این کشور بسیار زیاد است که باید قدر آنها را دانست.

رئیس جمهور در پایان، با اشاره به سومین سفر به استان خوزستان گفت: خداوند در طی این مدت به بنده توفیق داد که برای بار سوم به استان خوزستان سفر کنم و در این سفرها مسائلی نظیر تولید، اشتغال و گرفتاری‌هایی که در حوزه منابع آبی در وجود دارد با جدیت دنبال شده است.

مدیون عشایر خوزستان هستیم/ مهم‌ترین پیام شهدا "ایستادگی و ادامه مسیر" است

مدیون عشایر خوزستان هستیم/ مهم‌ترین پیام شهدا "ایستادگی و ادامه مسیر" است

مدیون عشایر خوزستان هستیم/ مهم‌ترین پیام شهدا "ایستادگی و ادامه مسیر" است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha