یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی عباسی

 حوزه / مدیر سابق حوزه علمیه قزوین گفت: پیشرفت کشور نیازمند حمایت از تولید است و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های تولیدی هم در راستای کاهش وابستگی همه توان خود را بکار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم که دست در دست هم داده و در راستای تحقق اهداف اقتصادی نظام اسلامی تلاش داشته و با حمایت همه جانبه از تولید و بر طرف کردن موانع حقوقی و قانونی راهگشای تولید در کشو باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اقدامات عملی برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید انجام شود و در این زمینه مسئولان به شعار بسنده نکنند، لذا برای اینکه تولید در کشور تسهیل شود باید مشکلات اداری رفع شود تا رونق تولید محقق گردد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به انحاء مختلف در نامگذاری سال‌ها به مسأله راهبردی اقتصاد و تولید اشاره کرده‌اند و مواضع حکیمانه ایشان فصل الخطاب و راهگشای همه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همواره روشنگر راه ملت مقاوم و استکبارستیز ایران اسلامی بوده است.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیشرفت کشور نیازمند حمایت از تولید است و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های تولیدی هم در راستای کاهش وابستگی همه توان خود را بکار بگیرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha