یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دری نجف آبادی - اراک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کار، تلاش و حمایت همه جانبه از تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک، با تبریک سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج)، گفت: با حذف و اضافه صفر از پول ملی مشکل اقتصادی کشور حل نمی‌شود، بلکه همت و تلاش در راستای افزایش تولید در واحدهای صنعتی کلید بهبود اقتصادی و معیشت مردم جامعه‌است.

وی ادامه داد: با کار و تلاش باید تولید ناخالص کشور در مدت ۱۰ سال آینده ۲ برابر شود و با تحقق این مهم همه مردم از مزایای آن بهره مند می‌شود.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ تولید، بهبود محیط کسب، مقابله با فساد و توسعه عدالت از دیگر عوامل بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی با تبریک روز جهانی مستضعفان گفت: روز جهانی مستضعفان یک ایده و آرمان بزرگ برای نجات بشریت از چنگال گرگ‌ها جهانی از جمله آمریکا، آل سعود، اسرائیل و داعش است.

وی با یادآوری شهادت ۸۱ نفر از شیعیان مظلوم و بیگناه توسط آل سعود افزود: کشتن این افراد توسط آل سعود یک جنایت و نسل کشی بوده و جنازه این افراد نیز به خانواده های آنان تحویل نشده‌است.

امام جمعه اراک خطرنشان کرد: مجامع دروغین حقوق بشر در برابر این جنایت بزرگ سکوت کرده و برای دستگیری یک زن ۲ تابعیتی که به جرم جاسوسی دستگیر توسط جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد سر و صدا به راه انداختند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رژیم آل سعود هم پیمان آمریکا و دشمن اسلام بوده و با این اقدامات جنایتکارانه آبروی اسلام را برده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: در جهاد تبیین باید آرمان‌های اسلام و قرآن برای اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود تا بتوانیم کشتی جمهوری اسلامی را با عظمت به قله‌های کمال برسانیم.

امام جمعه اراک با گرامیداشت نیمه شعبان و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) شاید در این دنیا گمنام باشند، ولی در پیشگاه امام زمان(عج) گمنام نیستند.

گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع از امنیت، شهدای حرم، شهدای سلامت و مرحوم آیت الله سید «محمد علی علوی گرگانی» از دیگر محورهای خطبه‌های روز جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha