جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برنامه های فرهنگی هنری این اداره کل در نوروز ۱۴۰۱ با شعار و پیرنگ " قرن جدید، قرن امید" از ابتدای سال جدید آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،سید موسی حسینی کاشانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست های ابلاغی ستاد تسهیلات زایرین استانداری قم برنامه های متنوعی در نوروز امسال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: پایگاه اصلی این برنامه ها تالار فرهنگ و هنر است که شامل نمایشگاهی با غرفه های عفاف و حجاب ، کتاب ، کودک و نوجوان ، خوشنویسی و نقاشی، محصولات فرهنگی و هنری ، شهدا می شود که از روز اول سال به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: اجرای سرود و تئاتر خیابانی در این پایگاه و در سطح شهر از دیگر برنامه های این اداره کل خواهد بود. همچنین برنامه اهدای کتاب در عوارضی توسط گروه های نوجوان مساجد نیز در دو روز اول عید انجام خواهد شد .

وی اضافه کرد: تمامی مراکز فرهنگی هنری استان در نوروز فعال بوده و در خدمت مردم قم و زایرین خواهند بود. همچنین کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز برنامه های متنوعی را در مساجد خواهند داشت .

حسینی کاشانی بیان کردبا توجه به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور برنامه های امسال با شعار " قرن جدید، قرن امید " برنامه ریزی شده و امیدواریم با توجه به فروکش کردن سرایت بیماری کرونا شروع سال جدید نشاط معنوی توام با حضور در اماکن زیارتی استان قم را برای همه مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha