سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

خبر رحلت عالم مجاهد حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) موجب تأسف و تأثر گردید.

عالم بزرگواری که در طول حیات با برکت خود، خدمات ارزشمندی را در عرصه های گوناگون علمی، اخلاقی، معنوی، سیاسی و انقلابی انجام داد و مورد اعتماد امامین انقلاب بود.

بصیرت کم نظیر او در شناخت فتنه ها و مقابله قاطع و بدون تعارف با فتنه گران و فتنه انگیزان در هر رده و جایگاه و مقام از او شخصیتی کم نظیر پدید آورده بود که در یادها و خاطره ها می ماند و بعنوان ذخیره ی ارزشمند در روز جزا خواهد بود.

اینجانب مصیبت فقدان این عالم مجاهد، انقلابی و فرهیخته را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، بازماندگان و همه دوستان و همکاران و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

سیدضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha