دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
استاندار

حوزه/ دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان و مجمع نمایندگان این استان ارتحال آیت الله رودباری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان دکتر اسدالله عباسی، استاندار گیلان و مجمع نمایندگان این استان، ارتحال آیت الله سیدمجتبی رودباری(ره) را تسلیت گفتند.

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ضایعه مولمه رحلت عالم مجاهد، فقیه وارسته، یار و شاگرد دیرین امام، انقلاب و رهبری و عالم فرزانه، ساده‌زیست و محبوب مردم گیلان حضرت آیت الله سید مجتبی رودباری موجب تأثر و تألم بسیار گردید.

آن بزرگوار که از ستارگان تابناک مکتب امام جعفر صادق (ع)، اخلاق، فقه و علم بود؛ عمر شریف خود را صرف مجاهدت خالصانه در عرصه نشر معارف و احکام دین و ترویج مکتب اهل بیت (ع) کرد و همواره ملجأ مراجعات معنوی مردم استان بود.

اینجانب این مصیبت را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ویژه بیت مکرم آن فقید سعید و مردم شریف استان گیلان تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با امام شهیدان محشور کند.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی

در پیام مجمع نمایندگان آمده است: رحلت علامه فرزانه، متفکر و فیلسوف نامدار آیت الله سید مجتبی رودباری موجب تاسف و تألم فراوان اینجانبان شد.

آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته‌ترین اندیشمندان و فیلسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند و عمر پربرکت خویش را صرف نشر و ترویج مبانی قرآن کریم و سیره نبوی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کردند.

ضایعه فقدان این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، مردم قدر شناس و ولایت مدار استان گیلان و بیت مکرم تسلیت می‌گوییم و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی را از درگاه حضرت حق مسئلت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha