دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه کشور به واسطه تلاش نیروی انتظامی و مدافعان امنیت از لحاظ تأمین و حفظ امنیت می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی امروز در دیدار با سردار رضایی، جانشین نیروی انتظامی، اظهار داشت: از اینکه در دومین روز نخست سال، حضور در استان کردستان را انتخاب کرده‌اید، غنیمت است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی و مرزبانی در استان کردستان نیروی قابل اطمینان و ابتکار بوده و رفتار و برخوردشان آرامش‌بخش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، آرامش‌بخشی و نجات‌ بخشی نیروی انتظامی و برخورد خوب با مردم را قابل تقدیر خواند و تصریح کرد: خوشبختانه کشور به واسطه تلاش نیروی انتظامی و مدافعان امنیت از لحاظ امنیت می‌درخشد.

وی افزود: استان کردستان یک استان مرزی بوده و ایجاد آرامش در این استان، نسبت به استان‌های دیگر بسیار متفاوت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، خدمت به مردم را بهترین کار و عبادت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های خدمت این است که «بی‌منت» باشد، چراکه این کار به انسان اعتلا می‌بخشد.

وی، خدمت مفید و تأثیرگذار را شاخصه دوم و سوم خدمتگزاری عنوان کرد و افزود: شاد شدن مردم در امنیت و رفاه اقتصادی ایجاد می‌شود که باید قدر دان آن باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در استان یادآور شد: ایجاد امنیت در استانی همچون کردستان با همه توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و آمار بالای بیکاری و آسیب‌های مختلف یک هنر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha