یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه نماز جمعه باعث قوام اسلام، نظام اسلامی و اعتلای جامعه اسلامی است، گفت: در اقامه نماز جمعه برای جوانان و نوجوانان جاذبه ایجاد کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه بوشهر ضمن تبریک سال نو و قدردانی از فعالیتها، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهای صالح، اقامه نماز جمعه است .

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نماز جمعه یک نماز بسیار ویژه است که در روایات بیان شده از نماز عید قربان و فطر بالاتر است، ادامه داد: خداوند اسم نماز جمعه را "ذکر" گذاشته یعنی انسان را خدایی می کند؛ نماز جمعه معرفت و بصیرت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: خداوند در آیه قرآن فرمودند: هرکس از ذکر من روی برگرداند و نسبت به نماز جمعه بی اعتنا باشد در دنیا زندگی پر از سختی خواهد داشت .

امام جمعه بوشهر ادامه داد: افرادی که در نماز جمعه شرکت می کنند بعد از نماز یک آرامش درونی در آنها ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در عرصه سیاسی و اجتماعی نماز جمعه خدمت بزرگی به نظام از زمان داشته و باعث ایجاد بصیرت سیاسی و معرفت دینی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه نماز جمعه باعث قوام اسلام، نظام اسلامی و اعتلای جامعه اسلامی است، افزود: در اقامه نماز جمعه برای جوانان و نوجوانان جاذبه ایجاد کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha