یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ مردم برای تمام اقشار جامعه برنامه ریزی کرده و با کار کردن روی ذهن مردم و بویژه جوانان و نوجوانان سعی در تغییر تفکر مردم دارد.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین اظهار داشت: دشمن با تمام وجود و با تبلیغات همه جانبه در عرصه‌های مجازی و فرهنگی برای بر هم‌زدن کانون گرم خانواده‌ها و کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، در نبرد سخت با دشمنان به خوبی ایستادگی کردند و لذا امروز نیز جوانان و نوجوانان لازم است تا در جنگ نرم که خطرناک تر از جنگ سخت است، حضوری جدی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ مردم برای تمام اقشار جامعه برنامه ریزی کرده و با کار کردن روی ذهن مردم و بویژه جوانان و نوجوانان سعی در تغییر تفکر مردم دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولی فقیه، با صلابت به راه انقلاب ادامه می‌دهند و تمامی مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: به‌ واسطه حضور میلیونی مردم در صحنه و حمایت‌های همیشگی از نظام اسلامی بود که جهانیان مقابل ما سر تعظیم فرود آوردند و خودباوری مردم ایران، جهان را وادار به پذیرش قدرت ایرانی کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: امروز ایران در ناامن ترین منطقه دنیا، در امنیت کامل ادامه حیات می‌دهد و این به برکت خون شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه برای ما رقم خورده است.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و قدرتی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارد، دشمن جرأت کوچک‌ترین دست‌اندازی به این آب و خاک را حتی در ذهن خود نیز مرور نمی‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha