سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار نماینده مردم سمنان در مجلس با خانواده شهید مؤمنیان

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید روح الله مؤمنیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدی‌شهر، با حضور در منزل شهید روح الله مؤمنیان، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

گلرو در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت به برادر و خواهران شهید روح الله مؤمنیان، درگذشت مرحوم ابوالشهید حاج علی اکبر مؤمنیان را تسلیت گفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با بیان خاطراتی از مرحوم علی محمد مؤمنیان و برادرش، شهید خبرنگار روح الله مؤمنیان، از رشادت‌ها و حماسه‌ آفرینی این شهدا، تجلیل و قدردانی کرد.

پیش از سخنان نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، احمد نورانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهدی‌شهر، وصیتنامه شهید خبرنگار روح الله مؤمنیان را قرائت کرد.

بر پایه این گزارش، خبرنگار بسیجی شهید روح‌الله مومنیان یکم بهمن ۱۳۴۵ در مهدی‌شهر متولد شد و به عنوان خبرنگار در نشریه آینده سازان فعالیت می‌کرد و در نهایت در ۳۰ اردیبهشت‌ سال ۱۳۶۵ در جریان پاتک دشمن در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha