سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
موسسه امام

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس گفت: سلسله درس گفتارهای تخصصی علوی در ماه رمضان تحت عنوان «مدرسه رمضانیه معارف علوی» برگزار می شود.

حجت الاسلام خوش رنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به تنوع مباحث «مدرسه رمضانیه معارف علوی»، اظهار کرد: این جلسات برای عموم علاقمندان به مباحث علمی و معرفتی مربوط به امام علی علیه السلام و آثار جدید الانتشار پیرامون نهج البلاغه و شخصیت امام در طول ماه مبارک به صورت وبینار برگزار می گردد؛ حضور در دوره رایگان است و در پایان به قبول شدگان، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی، حضور ۱۳ استاد صاحب نظر در زمینه معارف علوی در این دوره را اتفاقی کم نظیر توصیف کرد و افزود از جمله این اساتید می توان به حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق موسوی نویسنده کتاب «تمام نهج البلاغه»، حجج اسلام محمد جواد رویگر، امین شمشیری، علی اکبر ذاکری، محمد حسن شفیعی شاهرودی، حبیب عباسی و دکتر احمد جعفری و دکتر محمد هادی طلعتی اشاره کرد.

مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس، تحلیل سیره امام علی علیه السلام، بررسی ویژگی های شخصیتی امام(ع)، بررسی کتب تازه نشر یافته پیرامون شخصیت حضرت امیرالمومنین (ع) و نهج البلاغه را از مهمترین سرفصل های این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha