شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید اسماعیل خطیب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: گرچه با تحریم و فشارهای اقتصادی در کشور مواجهیم، اما با همت و اراده دولت و همراهی مردم ایران اسلامی به پیشرفت‌های خلاقانه، پیروزی‌های جدید و تحولی شگرف در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تلاش‌های دولت مردمی، جهادی و انقلابی برای افزایش امید، اعتماد آفرینی و ارتقای رضایتمندی مردم را یادآور شد و گفت: همه ما باید اقدامات جهادی و انقلابی خود را به خوبی دنبال کنیم و پیگیر حل مطالبات انباشت شده مردم باشیم.

وزیر اطلاعات افزود: گرچه با تحریم و فشارهای اقتصادی در کشور مواجهیم، اما با همت و اراده دولت و همراهی مردم ایران اسلامی به پیشرفت‌های خلاقانه، پیروزی‌های جدید و تحولی شگرف در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی خواهیم رسید.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد نیز در این دیدار گفت: انقلاب ما بر پایه اسلام و اعتقادات دینی شکل گرفته است.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدا در تلاش هستند روحیه اعتقادی مردم را سست و تعقل، تفکر و تدین مان را خدشه دار کنند، اما همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان‌های والای این انقلاب بکوشیم و نسل جدید را با اهداف و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

وزیر اطلاعات، همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان یزد به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha