دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1017093
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
سردار حمید دامغانی

حوزه/ سردار دامغانی گفت: در طرح بهار خدمت ۶۵۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، نقش آفرینی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی، در جلسه جمع بندی اعزام گروه های جهادی در ایام نوروز که در سالن جلسات شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، گفت: در طرح بهار خدمت در ایام نوروز که توسط مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان برنامه ریزی شد با هماهنگی با فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی، بیش از ۶هزار نفر بسیجی جهادگر در قالب ۶۵۰گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه استان سمنان، با تاکید بر عرصه های مختلف خدمت رسانی گروه های جهادی تصریح کرد: تهیه بسته های معیشتی ، برگزاری ایستگاه های صلواتی ،اسکان زائران رضوی و همچنین فعالیت های جهادی و عمرانی در کنار برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان از جمله برنامه های اجرا شده توسط جهادگران بسیجی در طرح بهار خدمت است.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کمک به مردم مظلوم یمن افزود: از اقدامات شاخص در طرح بهار خدمت در سطح استان سمنان جمع آوری کمک به مردم مظلوم یمن است که تاکنون بالغ بر ۲۴۰میلیون تومان کمک های مردمی توسط خیرین استان سمنان جمع اوری شده است که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در ایام نوروز سال جاری توسط گروه های جهادی بسیج به بیش از ۱۶هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در سطح استان سمنان خدمت رسانی انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha