دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت امام خمینی

 حوزه / اساتید، طلاب و بسیجیان مدرسه علمیه فاطمیه قزوین در بیانیه ای، اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در پی اقدام اهانت به تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین این اقدام را محکوم کرد ند

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ،

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.»

اقدام نابه خردانه و جاهلانه افراد کور دل، جسارت به تمثال مبارک بزرگ مرد آزادی خواه و عدالت طلب و ظلم ستیز، امام و مرجع جهان تشیع، حضرت امام خمینی(ره)، چیزی جز کج فهمی، زبونی و ضعف منافقان را نمی رساند.

این افراد کوته بین، فکر می کنند با چنین اقدامات ناشایست می توانند رابطه ملت وامام امت را خدشه دار کرده اما غافل از اینکه جوانان شهادت طلب ایران اسلامی تا پای جان در خط امام و رهبر خود استوار هستند با مشت های گره کرده خود فرهنگ ایثار و شهادت را بر دهان دشمنان و منافقان می کوبند.

ما اساتید، کادر طلاب و بسیجیان مدرسه علمیه فاطمیه قزوین ضمن محکوم کردن چنین اقدام شنیع از مسئولین مربوطه تقاضا داریم تا عاملین این گونه اعمال زشت را به اشد مجازات برساند تا عبرتی برای دیگران باشد و همه بدانند، جایی که فرمان امام و رهبر باشد، همه لبیک می گوییم... "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ..."

اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha