دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1017226
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
ماه رمضان

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: طرح «میز خدمت مسجد محوری» همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مدیران شهری در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز برگزار می شود.

رضا جاویدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان دیدار های مردمی شهرداری شیراز با شهروندان صورت می گیرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه نخستین دیدار شهردار شیراز با مردم در مسجد الرضا(ع) شیراز برگزار شد، اضافه کرد: ارتباط مداوم مدیران شهری با شهروندان مورد تاکید شهردار شیراز قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب به اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) مورد تاکید است، عنوان کرد: برپایی میز خدمت به صورت مسجد محوری در اولویت قرار دارد که در ماه مبارک رمضان تداوم خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مساجد فضای مطلوبی برای ملاقات های مردمی در محلات شهر هستند. بر این اساس طرح «میز خدمت مسجد محوری» همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مدیران شهری در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha