یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی بررسی مسائل منطقه و جبهه مقاومت در مدرسه علمیه حقانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف مادی و معنوی افزود: باید در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به صورت توأم پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق عصر امروز در مدرسه علمیه حقانی قم و در جمع طلاب این مدرسه به بررسی مسائل منطقه و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: لازم است بدانیم که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه رسیدند که باید در زمینه تبیین اقدام به جهاد نمود.

وی افزود: طلبه امروز باید هم درس خود را به خوبی بخواند و هم به مسائل اجتماعی توجه جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند، جهاد تبیین بر همه مؤمنین فریضه است؛ باید دید که چه مقدماتی موجب این فرمایش ایشان می باشد.

وی هدف اول اسرائیل و آمریکا را جان خودِ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دانست و گفت: این موضوع به دلیل مسئله ولایت و ولایت مداری این سید بزرگوار است.

دبیرکل جنبش عهدالله تصریح کرد: من به عنوان فردی خارج از ایران پیشرفت های ایران را دارم می بینم؛ کشور ایران پیشرفت های بسیاری در زمینه های علمی و عمرانی داشته است.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف مادی و معنوی افزود: باید در منابر و محافل مختلف به بیان دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به صورت توأم پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری بیان داشت: بن بست های اقتصادی در سراسر دنیا به وجود آمده اند و این مشکلات فقط گریبان گیر ایران نیست؛ این موضوع باید مورد بررسی و تشریح قرار گیرد.

وی گفت: امنیت در ایران یک نعمت بزرگ، عجیب و معجزه گونه است؛ حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا هم جان مردم در امان نبوده و با تهدیدهای مختلفی مواجه است.

دبیرکل جنبش عهدالله اظهار کرد: بزرگترین نعمت جبهه مقاومت در حال حاضر وجود مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر نزدیک بودن آزادی فلسطین عنوان داشت: این موضوع و علائم آن باید برای مردم تشریح شود.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری گفت: ایران باید با وجود تمام مشکلات به عنوان الگوی جهان اسلام معرفی شود؛ برای این امر لازم است ایران هم از جهت معنوی و هم از جهات مادی همچون، پزشکی، اقتصادی، کشاورزی و تکنولوژی های روز پیشرفت نماید.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال خراب کردن چهره انقلاب اسلامی ایران، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است؛ عمامه ای که انقلابی نباشد وجودش به نفع دشمنان اسلام است.

دبیرکل جنبش عهدالله بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با همایش حمزه را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مهمترین محور در عرصه جهاد تبیین، «ولایت فقیه» است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha