یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: شهید مطهری مجاهدی در عرصه‌ی جهاد تبیین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی، گفت: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود، ابراز کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی، و مجاهدی در عرصه‌ی جهاد تبیین بود.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب، تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در پایان گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha