دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1017404
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
متاب حقیقت آرامش

حوزه/ مدیر عامل مرکز نشر هاجر گفت: یکی از آثار چاپ شده توسط مرکز نشر هاجر در همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر شناخته شد.

احمد شایانفر در گفت‌وگو یا خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد اظهار داشت: کتاب «حقیقیت آرامش» تألیف خانم زهرا شرف الدین از فارغ التحصیلان حوزوی، در همایش کتاب سال حوزه به عنوان اثر شایسته تقدیر در بخش روانشناسی معرفی شد.

وی، افزود: در همایش کتاب سال حوزه در سال ۱۴۰۰ که نتایج آن در اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام شده؛ کتاب یکی از بانوان مؤلف، که توسط مرکز نشر هاجر، مرکز تخصصی زن و خانواده به چاپ رسیده است، در رده کتاب های علمی پژوهشی رشته روانشناسی شایسته تقدیر شد.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر، اظهار داشت: کتاب «حقیقت آرامش» که در سه بخش و ۲۲ فصل تنظیم شده و در بخش اول به بیان فرآیند و مؤلفه های مثبت اندیشی در روان شناسی مثبت گرا پرداخته شده است.

شایانفر، ادامه داد: بخش دوم این کتاب به تبیین ابعاد مثبت اندیشی در متون اسلامی اختصاص یافت و در بخش سوم ابعاد و مؤلفه های مثبت اندیشی در دو دیدگاه مورد بررسی قرار گرفته و با یکدیگر مقایسه شده است.

وی اظهار کرد: این ارزیابی با رویکرد بررسی چهار بعد اصول و مبانی، شمول و انسجام درونی، گستره و عمق، آثار و پیامدهای مثبت اندیشی، در دو دیدگاه صورت پذیرفته است و کتابی خواندنی را پیش روی خوانندگان قرار می دهد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha