شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران استان قزوین

حوزه / اساتید، طلاب و کادر حوزه علمیه خواهران قزوین اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدام گروه های تکفیری و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه روحانیت، گفت: متاسفانه در حرم مطهر رضوی واقعه ناگوار و تاسف برانگیزی رخ داد و یکی از روحانیون توسط تکفیری ها به شهادت رسید و دو روحانی دیگر هم مجروح شدند که این اقدام محکوم و از مسئولین دستگاه قضایی و امنیتی خواستار برخورد جدی با عوامل و مسببین این حادثه دردناک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بدخواهان بدانند که این ملت، ملتی شهادت طلب بوده و همیشه پشتیبان نظام برآمده از خون شهدا بوده و به خوبی و با تمام توان و تا آخرین قطره خون از انقلاب حراست خواهیم کرد.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: امروز ایران در عرصه های مختلف با اقتدار و قدرت در برابر تمامی بدخواهان ایستاده و اجازه توطئه افکنی به آنها را نخواهیم داد

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه انقلابی خواهران استان قزوین این حرکات مذبوحانه را قویاً محکوم نموده و با تأسی به رهبر فرزانه، حکیم و شجاع انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر صدور پیام حیات بخش اسلام ناب را به سراسر گیتی بیش از پیش ادامه خواهد داد.

خانم قورچی بیگی از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین نیز در این تجمع به موضوع جهاد تبیی اشاره و عنوان کرد: در جهاد تبیین وظیفه اصلی بر عهده جوانان است و اساتید حوزه علمیه خواهران باید در این زمینه پیش قدم باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: آگاهی از شرایط دوران پهلوی و مقایسه آن با شرایط کنونی و برشمردن برتری های جمهوری اسلامی نسبت به جوامع غربی از جمله الزامات تبیین و روشنگری است.

قورچی بیگی عنوان کرد: ایجاد امید در جامعه با بیان خدمات مسئولین انقلابی و قبول وجود برخی از مشکلات و تلاش برای ریشه یابی و ارائه راهکار نیز باید از دغدغه های مبلغین در عرصه جهاد تبیین باشد.

تجمع طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین در محکومیت اقدام تروریستی مشهد

تجمع طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین در محکومیت اقدام تروریستی مشهد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha