یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حادثه تروریستی حرم رضوی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان تهران، با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدام رذیلانه به شهادت رساندن روحانی جهادگر مشهدی گفت: آنچه مشخص است جبهه تکفیری که غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است قصد تفرقه در صفوف متحد ملتهای مسلمان دارند اما ملت غیور ایران باید آگاه و بصیر باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران، با صدور پیامی، هتک حرمت به حریم قدس رضوی و تعرض به سه روحانی را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر عوامل منحوس تکفیری که چشم دیدن اتحاد و انسجام ملت ایران را ندارند و از پیروزی های پی درپی جبهه مقاومت مستاصل شده اند، با حقد و کینه دست به جنایتی اسفناک زدند و فرزندی مجاهد از سلسله جلیله روحانیت را در حریم و بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به خون آغشتند.

مسلما اجر و پاداش مجاهدین و سربازان حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف همین است که در جوار مولایشان به بهترین مرگ ها که همان شهادت فی سبیل الله است نائل شوند اما هوشیاری مردم عزیز در این زمان از هر امری مهمتر است و آنچه مشخص است جبهه تکفیری که غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است قصد تفرقه در صفوف متحد ملت های مسلمان دارند اما ملت غیور ایران باید آگاه و بصیر باشند و در دام تفرقه و نفاق قومی و ملیتی قرار نگیرند و رشته های اتحاد ملی گسسته نشود.

از دیگر عوامل استکبار برخی یاوه گویان داخلی هستند که توهم همراهی مردم با دشمنان خارجی را دارند غافل از این که کاشت نفرت و برداشت خشونت از خصایص همین طیف انسان های زیباگفتار و بدکردار است که نفاقشان بر آحاد ملت بزرگ ایران روشن شده است،وهمه هنرشان یاوه گویی وتفرقه افکنی خفاشانه در فضای از هم گسیخته مجازی است.

حوزه علمیه استان تهران ضمن تشکر از مردم عزیزایران اسلامی ،در ابراز همدردی با فرزندان خدوم طلبه خود و تقبیح این حرکت تروریستی ،از مسئولین امر خواهان شناسایی سریع ودقیق عاملان و مسببان این جنایت هولناک در حریم امن رضوی و برخورد قاطع با آنها می باشد.

مدیریت حوزه علمیه استان تهران

۱۸ فروردین ۱۴۰۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha