دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انسیه خزعلی

حوزه/ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مادران شهید اسوه صبر و استقامت هستند که باید هرچه بیشتر قدردان آنان بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، انسیه خزعلی، روز جمعه در دیدار با خانواده شهیده مدافع سلامت کبری باقری، در کرج گفت: پرورش انسان های بزرگ در جهت اعتلای ایران اسلامی از اقدامات مادران شهید است.

وی ادامه داد: امروز خانواده های معظم شهدا برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ ندارند و باید این افراد را الگو قرار داد.

خزعلی گفت: باید در مسیری گام برداشت که شرمنده خون شهدا نشویم چراکه انقلاب اسلامی امانتی در دستان ما است و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور تلاش کرد.

گفتنی است، شهیده کبری باقری، پرستار فداکار بخش آی. سی. یو بیمارستان امام حسین(ع) کرج پس از ماه ها تلاش و خدمت در عرصه سلامت، شامگاه سوم شهریورماه سال ۱۴۰۰به شهدای مدافع سلامت پیوست.

همچنین معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از بانوان ورزشکار و مدال آوران جهانی استان البرز تقدیر کرد و به صورت سرزده از فعالیت ورزش همگانی بانوان در بوستان تندرستی فردیس بازدید کرد.

گفتگوی تلفنی با شهردار فردیس و پیگیری مشکلات بانوان و راهکارهای عملیاتی و اجرایی جهت تسریع و حل مشکلات این حوزه از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در صبح امروز در استان البرز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha