چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام ابراهیم بهشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز یاسوج بر لزوم برخورد سریع با عوامل حادثه حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام ابراهیم بهشت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز یاسوج ضمن محکومیت هتک حرمت حرم رضوی، با اشاره به اینکه در طول تاریخ شیعه روحانیت همیشه در خط مقدم تعلیم و تربیت بوده است، اظهار کرد: روحانیت در دفاع از آرمان ها و ارزش های دین، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرمین، دفاع از نوامیس مردم همواره در خطم مقدم بده است و به هیچ وجه ممکن جدا از مردم ندانسته و همواره با تمام توان در خدمتگزاری سنگ تمام گذاشته است..

مدیر مدرسه علی بن موسی الرضا علیه السلام یاسوج تصریح کرد: دشمن با ریختن خون شهدا، مردم را نسبت به انقلاب متحدتر و منسجم تر می‌کند.

بهشت در ادامه به اقدامات روحانیون جهادی در استان اشاره کرد و گفت: طلاب جهادی در بحث مقابله با کرونا، غسل اموات، گندزدایی از سطح شهر، رزمایش کمک‌های مومنانه و ... همواره در خط مقدم بوده اند.

وی همچنین کمک رسانی به مردم شهر زلزله زده سی سخت و امداد رسانی به سیل زدگان استان های لرستان، خوزستان و گلستان را از دیگر اقدامات جهادی روحانیون استان برشمرد و گفت: ساخت مسجد، حمام و سرویس های بهداشتی و ساختن خانه برای محرومان از دیگر اقدامات طلاب و روحانیون جهاد بوده است.

مدیر گروه جهادی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، تهیه کالاهای اساسی برای خانواده های کم درآمد، تهیه بسته های معیشتی و ... اشاره کرد و گفت: در موضوعات فرهنگی و مناسبت های مربوط به اهل بیت علیهم السلام با آماده سازی موکب و نمایشگاههای فرهنگی و هیئات مذهبی در کنار مردم بوده ایم.

وی گفت: تجمع مردم انقلابی شهر یاسوج به میزبانی حوزه عملیه استان و به مناسبت شام غریبان شهیدان روحانی در حرم مطهر رضوی ساعت 21 و 30 دقیقه امشب در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب تندیس آن شهید والامقام برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha