یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ حجت الاسلام فلاح ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) و شهادت دو تن از روحانیون جهادگر انقلابی، گفت: دشمنان بدانند نمی‌توانند میان ما و برادران اهل تسنن و افغانستانی فاصله و تفرقه بیندازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که انسان را پاک می‌کند و هر کس در این ماه آیه‌ای از قرآن بخواند مانند این است که قرآن را کامل ختم کرده است.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) و شهادت دو تن از روحانیون جهادگر انقلابی، گفت: دشمنان بدانند نمی‌توانند میان ما و برادران اهل تسنن و افغانستانی فاصله و تفرقه بیندازند.

حجت الاسلام فلاح در ادامه افزود: شهید سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است، اکنون نوجوان ۱۲ ساله می‌گوید من هم یک شهید سلیمانی هستم.

امام جمعه کرگانرود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که کشاورزی ما باید دانش بنیان و بر اساس علم روز دنیا باشد و از هدر رفت آب جلو گیری شود تا کشور از نظر غذایی خودکفا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha