دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر

حوزه/ مراسم ویژه گرامیداشت شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، شهید اصلانی و شهید دارایی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم ویژه گرامیداشت شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، شهید اصلانی و شهید دارایی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، اعضای شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

زمان: امشب، ۱۹ فروردین‌ماه، از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۱۰

مکان: ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد

بر پایه این گزارش، یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به برادران شهیدش پیوست و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز دیروز بر اثر جراحات و صدمات وارده به لقای معبود شتافت، اما به گفته پزشکان معالج حال حجت الاسلام پاکدامن رضایت بخش است و به وضعیت نسبتا پایدار رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha