چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1018368
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
برگزاری مسابقات قرآنی شمیم ملکوت

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مسابقات قرآنی "شمیم ملکوت" در رشته های قرائت و ترتیل برگزار می شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری مسابقات قرآنی با عنوان "شمیم ملکوت"در رشته های قرائت وترتیل در سراسر استان همدان خبر داد.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با همکاری اداره کل اوقاف وامور خیریه استان و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، مسابقات قرآنی با عنوان "شمیم ملکوت" در رشته های قرائت و ترتیل را در سراسر استان همدان ویژه خواهران طلبه برگزار می کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس علمیه خواهران استان، افزود: این مسابقات با اهدای جوایز نفیس به برترین های استانی در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام تا ۲۷فروردین ۱۴۰۱ به مدارس علمیه خواهران استان همدان مراجعه و در مسابقات شرکت کنند .

خانم جان جان در پایان اعلام کرد: مرحله شهرستانی مسابقات روز یکشنبه ۲۸ فروردین مهمزمان با میلاد سراسر نور امام حسن علیه السلام و مرحله استانی ۲۲ اردیبهشت برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha