دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نظرسنجی سایت

حوزه/ رسانه رسمی حوزه، اقدام به نظر سنجی از مخاطبان گرامی خود در خصوص عملکرد خبرگزاری حوزه، کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، تلاش دارد، وضعیت فعلی سایت خبرگزاری حوزه و مقدار تطابق آن را با علاقه و خواست مخاطبان، مشخص نماید و بر اساس آن، سایت خبرگزاری را ارتقاء دهد.
بر اساس این گزارش: با توجه به اینکه دانستن نظرات دقیق مخاطبان در عملکرد رسانه حوزه بسیار ارزشمند بوده و چشم‌انداز پیشرو را مشخص و روشن خواهد کرد و کیفیت خدمات دهی را بالا خواهد برد، تقاضا داریم به پرسشنامه که در ذیل همین خبر قرار داده شده است پاسخ داده شود.

مخاطبان و کاربران گرامی، جهت شرکت در نظر سنجی به لینک زیر مراجعه نمایند.

مشارکت در نظرسنجی از وضعیت سایت خبرگزاری حوزه (حوزه نیوز)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تطابق با سبک مرتقای اسلامی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 4
    تطابق با خواست و علاقه مخاطبان! بفرمایید: تطابق با سیر ارتقایی سبک زندگی اسلامی و رسانه تراز اسلامی.
    • فاطمه US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      2 4
      باهاتون مخالفم. البته این مخالفت به معنای مخالفت با سبک زندگی اسلامی نیست اما رسانه حتما باید با مخاطب خودش ارتباط داشته باشه و حتی همون اهداف بلند و متعالی رو طبق ذائقه مخاطب پیش ببره وگرنه میشه بوق یکطرفه. در دنیای معاصر، رسانه‌هایی موفقند که با مخاطبشون تعامل دوسویه دارند. در همین راستا اقدام حوزه‌نیوز رو میپسندم حتی اگه نقدهایی به روش انعکاس و انتشار اخبار داشته باشم
    • پاسخ به فاطمه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      1 2
      سایت حوزه یک رسانه هدایت بخش هست، حوزه می بایست، مخاطبانش را از خود محوری به سمت خدا محوری سوق دهد، وقتی حوزه هدف را رسانه گری خدامحورانه القاء و از مخاطب بخواهد در این زمینه مشورت بدهد، اولا به وی تلقین می کند که از محوریت خود و خواهش خود بیرون بیاید، و خدامحور شود، ثانیا در این خدامحوری باعث اجتماع مبارک خلق الله حول محور طاعت الهی می شود، ثالثا توقعات غلط نفسانی زمینه ای نمی یابد رابعا مخاطبان را به حالت ذکر و یاد خدا بیشتر مشغول می دارد، خامسا ارتباط در خدامداری به بالاترین شکلش وجود دارد، و سعی می شود، مخاطب تدریجا و گام به گام از مراحل پایین ارتقاء بیابد. به جای می پسندم، می توانیم بگوییم: خوب می دانم، درست می پندارم و مانند آنها.