جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم

حوزه/ در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان قم از پنج تن از خبرنگاران خبرگزاری حوزه به عنوان برگزیدگان این دوره، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این مراسم که عصر امروز در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، محمدجواد حسین زاده در بخش مصاحبه حائز رتبه اول شد و محمد رسول صفری رتبه سوم را به دست آورد، ضمن آن که در همین بخش سید محمد مهدی موسوی شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش خبر، مرتضی سعیدی نجفی رتبه دوم را کسب کرد و علی علیزاده در همین بخش به عنوان شایسته تقدیر شناخته و تجلیل شد.

علی فردوسی، دبیر این دوره از جشنواره طی سخنان کوتاهی در این مراسم با اشاره به این که ۶۴ نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان رسانه‌ای استان آثار خود را در ۴ قالب خبر، گزارش، مصاحبه و تک عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، اظهار داشت: در نهایت از بین ۳۱۲ اثر پذیرش شده، ۳۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد ۱۷ اثر به عنوان برگزیده و یا شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی همچنین افزود: به منظور دقت بیشتر در مرحله نهایی، داوری آثار با استفاده از ظرفیت اساتید با تجربه رسانه‌ای از سوی سازمان بسیج رسانه در تهران انجام شد و افراد برتر در ۴ قالب یادشده انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha