یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1019049
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
شهید مصطفی رفیع زاده

حوزه/ در جریان درگیری ماموران با سارقان مسلح در بندر ماهشهر، استواریکم مصطفی رفیع‌زاده به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، صبح امروز بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۱ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، پلیس بندر ماهشهر در منطقه سربندر در حین گشت زنی و تامین امنیت منطقه و پیشگیری از سرقت به چندین سارق در حال سرقت مظنون و برای دستگیری آنان وارد عمل شده که تعدادی از آنها به سمت مامورین شروع به تیراندازی کرده و در این حین مامورین هم مقابله به مثل می کنند

در این درگیری، پلیس با جانفشانی و از خودگذشتگی موفق به دستگیری سارقان مسلح شد و یکی از سارقان هم بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید.

متأسفانه در این درگیری استوار یکم مصطفی رفیع زاده بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    فردا سارقان آزاد میشه و خون این جوان پایمال میشه مثل سرهنگ شهید که بر اثر اصابت چاقو به شهادت رسید.قاتل اعدام نشد
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    با سلام چند وقت پیش که در شلمچه سارقان هندوانه از کامیونها رو گرفته بوذن یه عده در فضای مجازی ازشان طرفداری میکردن من گفتم اینها سارقان مسلح فردای جامعه خواهند بود اینم نتیجش با سارقان باید به شدت برخورد کرد و دست پلیس باید بازتر شود خدا روحشو شاد کنه که برای امنیت ماها جونش رو فدا کرد
  • بیت الله IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    اقتدار پلیس باید حفظ بشه.یه زمانی کسی جرات نداشت به پلیس نزدیک بشه یا توهین کنه.الان شخص مجرم ازپلیس شکایت میکنه واحساس طلبکاری می‌کنه.دستور تیر باید به اشخاص متخلف وسارقان داده شود تا قدرت پلیس حفظ شود.
    • فاطمه IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      سلام. منم واقعا ناراحتم برای این شهید بزرگوار،و حقش نبود واقعا با دوتا پسر کوچیک غافلگیرانه دنیا رو ترک کنه و بره. ولی لطفا احساساتی برخورد نکنید با این قضیه هر جرمی یه حکم و مجازاتی برا خودش داره و اگه مطلبو با دقت خونده باشید یکی از سارقا هم به قتل رسیده. اگه قرار باشه پلیسا شجاع نباشن، ترسو و بیرحم باشن و فقط به حفظ جون و موقعیت خودشون فکر کنن و به هر مجرمی به قصد کشتن یا نکشتن شلیک کنن که دیگه جامعه کن فیکون میشه. باید شمیرارو از رو ببندن علیه مردم. کسی که نمیخواد هیچ خطری جونشو تهدید کنه نباید شغل پلیس بودن رو انتخاب کنه.