شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اکنون به واسطه خون شهدا، تلاش‌شبانه‌روزی نیروهای مسلح و از جان‌گذشتگی جوانان انقلابی هر روز بر عزت ایران افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مرتضی مطیعی، در نماز جمعه این هفته که در مصلای شهر سمنان برگزار شد، ابراز داشت: توسعه واحدهای دانش‌بنیان‌ به گونه‌ای باشد که عرصه‌های مختلف مانند کشاورزی، معدن و صنعت را شامل شود.

وی ادامه داد: ارزآوری، صادرات، اشتغالزایی و خودکفایی از محورهای مهم و مورد توجه در توسعه واحدهای دانش‌بنیان به منظور تحقق شعار سال باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با اشاره به اینکه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، افزود: اکنون به واسطه خون شهدا، تلاش‌ شبانه‌روزی نیروهای مسلح و از جان‌گذشتگی جوانان انقلابی هر روز بر عزت ایران افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال القای ناکارآمدی نظام در جامعه است و اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها و جدی گرفتن جهاد تبیین کوبنده دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مطیعی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان کشور، تصریح کرد: خدمت به مردم یک توفیق است و انتظار می‌رود مسئولان برای حل مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه سمنان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای تزکیه نفس است و نمازگزاران از لحظه لحظه‌های این ماه پرفیض بهره ‌گیرند و غافل نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha