چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 1019554
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
بی

حوزه / با حضور قاری ممتاز جهان اسلام و با رویکرد ایجاد انس و الفت با کلام الهی، محفل انس با قرآن در راوند کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه‌های جشنواره «دل روشنی» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان، طی همکاری مشترک فرهنگ‌سرای المهدی و جلسه قرائت قرآن متوسلین به ائمه بقیع(ع) با حضور حامد شاکرنژاد قاری ممتاز جهان اسلام برگزار شد.

در این محفل انس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مدافع حرم مرتضی سعیدنژاد که از مروجین و فعالین قرآنی منطقه راوند بود، از پدر شهید حسین ژنود تجلیل شد.

همچنین با توجه به ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در این محفل قرآنی توسط گروه سرود شهدای سادات، سروده‌ای در مدح امام حسن مجتبی(ع) قرائت شد و گروه تواشیح نورالزهرا با اجرای تواشیح حال و هوای معنوی به این محفل نورانی بخشیدند.

این مراسم با تلاوت حامد شاکرنژاد، قاری ممتاز جهان اسلام، تقدیر و تکریم از مربیان جلسه قرائت قرآن متوسلین به ائمه بقیع(ع)،‌ قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان علیرضا مشکینی و بنی‌هاشم همراه بود.

انتهای پیام

محفل انس با قرآن در راوند کاشان برگزار شد

محفل انس با قرآن در راوند کاشان برگزار شد

محفل انس با قرآن در راوند کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha