شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خطاط

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خطاط گفت: مدیران مدارس باید نسبت به شبهات فضای مجازی علیه روحانیت و حوزه های علمیه حساس باشند و این هجمه ها از طرق مختلف پاسخ داده شود و اقناع فکری صورت گیرد. بخشی از جهاد تبیین مد نظر رهبری در این عرصه مصداق پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر خطاط، صبح امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع) اظهار کرد: بحمدالله دوران برگزاری آزمون پایان ترم طلاب برگزار شد، ولی پس از پایان این دوران، برگه های آزمون توسط بازرسی معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان تحویل گرفته شد و اقدام به تصحیح مجدد برخی از برگه ها شد و نتایج قابل تاملی به دست آمد که باید آسیب شناسی دقیق شود و برنامه های مدون مرتبط با این موضوع برای ترم تحصیلی جدید اخذ شود.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان به آغاز پذیرش حوزه اشاره و عنوان کرد: برنامه های کلی برای این امر درنظر گرفته ایم، ولی این موضوع باید به صورت ویژه از سوی مدیران مدارس علمیه شهرستان ها پیگیری شود،؛ از اجتماعات مردمی برای تبلیغ و جذب خاصه شب های قدر، محافل ماه رمضان و مدارس آموزش و پرورش غافل نشوید.

خطاط تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای مجازی و محتواهای مجازی باعث کاهش رونق در حوزه های علمیه شود؛ امروز اقناع فکری طلاب از رسالت های مدیران مدارس است و این امر در امر رونق مدارس موثر است.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: مدیران مدارس باید نسبت به شبهات فضای مجازی علیه روحانیت و حوزه های علمیه حساس باشند و این هجمه ها از طرق مختلف پاسخ داده شود و اقناع فکری صورت گیرد. بخشی از جهاد تبیین مد نظر رهبری در این عرصه مصداق پیدا می کند، لذا همفکری مدیران و اساتید دراین عرصه راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha