دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه آستارا

حوزه/ حجت الاسلام باقری گفت: دشمنان با شهادت شهیدان اصلانی و دارایی می‌خواستند بین اهل سنت و تشیع و ایران و افغانستان تفرقه بیندازند، و از محبوبیت روحانیت در جامعه بکاهند، در حالی که اشتباه فکر می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی، در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی که شب گذشته در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) آستارا برگزار شد، اظهار داشت: نوع شهادت دو روحانی با زبان روزه و در حرم مطهر،به دست بدترین افراد در تاریخ بی‌سابقه است.

وی با بیان این که خواست خداوند این بوده است که حجج اسلام اصلانی و دارایی به این شکل شهید شوند، گفت: شهیدانی مثل شهید حججی شهید سلیمانی هم از این دسته شهدا هستند که خداوند شهادتشان را ویژه و خاص قرار داد.

امام جمعه آستارا به شهادت امام علی علیه السلام در مسجد کوفه و ولادت آن حضرت در مکه اشاره کرد و افزود: شهادت و ولادت امام علی(ع) از خاص‌ترین شهادت‌ها و ولادت‌ها است، و نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: دشمنان با شهادت شهیدان اصلانی و دارایی می‌خواستند بین اهل سنت و تشیع و ایران و افغانستان تفرقه بیندازند، و از محبوبیت روحانیت در جامعه بکاهند، در حالی که اشتباه فکر کرده می‌کردند، چرا که نمی‌توانند نور هدایت الهی و محبوبیت روحانیت را با این کارها خاموش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha