شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی - ارتش

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی، بیست و نهم فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بیست و نهم فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

متن پیام تبریک به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان یاد آور سالها رشادت و ایثار مردانی است که در میدانهای خطر و برهه های حساس دوران انقلاب اسلامی برای صیانت از مرزهای ایران عزیز و مردم عزیز کشورمان از جان خویش گذشته و برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار نظام مقدس اسلامی افزودند.

ترکیب زیبای روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، حکایت از نقش محوری این نیرو با تقدیم دهها هزار شهید و جانباز در دفاع از کشور در مقابل بیگانگان تا خط کمک به هم میهنان عزیزمان در سالهای اخیر داشته و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن به ویژه محور مقاومت، روایت ماندگاری از فداکاری آحاد رزمندگان نیروی زمینی در راه دین و وطن را به یادگار دارد.

امروز درخشش چهره خدوم نیروی زمینی که بر پیشانی استقامت و مجاهدت آن نام مردانی همچون شهیدان فلاحی، نامجوی، صیاد شیرازی، آبشناسان، کشوری، شیرودی و صدها شهید بلند آوازه دیگر نقش بسته و در مسیر خدمتی خود در کنار پیشرفت های نظامی و خودکفایی ، معنویت و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار داده گواهی روشن از مسیر نورانی خدمت مخلصانه آن نیروی مقتدر و مردمی است.

اینجانب بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را به آن فرماندهی ولایی و انقلابی، کارکنان خدوم نیروی زمینی و خانواده های محترم و صبور در اقصی نقاط میهن اسلامی تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزونتان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی) از درگاه الهی خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمد حسنی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha