چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ف

نماینده ولی فقیه در کاشان به دعوت امام جمعه آران و بیدگل به دیدار روحانیون ، مدیران و طلاب مدارس علمیه این شهرستان رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱به دعوت امام جمعه آران و بیدگل به دیدار روحانیون، فضلا، مدیران و طلاب مدارس علمیه دارالشهدای شهرستان آران و بیدگل رفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این مراسم با تسلیت فرار رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: روحانیون با شرایط سخت در حال تبلیغ دین هستند.

وی، اقامه نماز را مهمترین وظیفه حکومت اسلامی دانست و گفت: اقامه نماز با کیفیت موجب جذب بیشتر جوانان به مسجد و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در دانشگاها و مدارس می شود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران با پرچمداری امام راحل و پیشتیبانی علما، روحانیون و مقاومت مردم بر رژیم ستم شاهی پیروز شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شده است، گافزود: امروز به فضل الهی ملت ایران توانسته علیرغم تمام مشکلات با هدایت و علمداری مقام معظم رهبری فرهنگ انقلاب را به جهان صادر کند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل شهر نمونه فرهنگی، معنوی و قرآنی است، گفت: تربیت بیش از ۲ هزار قرآن آموز و ۵۰۰ حافظ کل قرآن موجب شده این شهرستان شهر نمونه قرآنی کشور شود.

امام جمعه آران و بیدگل اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید و سرداران رشید، رتبه اول ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور کسب کرده است،

وی، با بیان اینکه هیچ کدام از مساجد آران و بیدگل برای اقامه نماز جماعت تعطیل نمی باشند، گفت: در اکثر مساجد اشهرستان علاوه بر اقامه نماز جماعت سه وقت، جلسات قرائت قرآن نیز در سطوح مختلف با حضور جوانان برگزار می شود.

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور در منازل تعدادی از روحانیون پیشکسوت با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha