یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم در سوئد را به شدّت محکوم کرد و آن را وحشتناک توصیف کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم در سوئد را به شدّت محکوم کرد و آن را وحشتناک توصیف کرد.

انجمن علمای یمن افزود: این جنایت در چارچوب تحقیر اسلام است که از جمله آنها؛ اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلم)، مبارزه با حجاب که در فرانسه جریان دارد، آتش زدن قرآن و سلسله جنایت های خونین و اقتصادی تاریخی و معاصر و در رأس آن جنایت تأسیس رژیم خبیث اسرائیل در فلسطین است.

انجمن علما در این بیانیه با اشاره به اینکه عادت غرب، دشمنی شدید با اسلام و مسلمین است، گفت: جنایت های غرب، تمامی مسلمانان را هدف قرار می دهد، لذا باید سطح آگاهی امت افزایش یافته و در موضع گیری های رسمی و مردمی، وحدت کلمه و هماهنگی صورت گیرد.

علمای یمن تصریح کردند: این موضع گیری ها، آزمایش حقیقی برای کسانی است که صادقانه به اسلام گرایش دارند و برای آن غیرت می ورزند و باعث رسوایی مزدوران و سازش کاران است.

انجمن علمای یمن، تمامی آزادگان و انسان های شریف جهان اسلام را به ایستادگی قاطعانه و عملی و کارآمد در برابر اقدامات خودسرانه دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha