شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عرضه آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه قرآن

مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء با بیش از ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال حضرت آیت الله جوادی آملی، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز بین المللی نشر اسراء، متولی چاپ، نشر و توزیع آثار حضرت آیت الله جوادی آملی، با عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان اثر مکتوب و دیجیتال، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، حضور فعال دارد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این غرفه آثار را با تخفیف، تهیه نمایند.

مجلدات ۶۱ و ۶۲ تفسیر شریف «تسنیم»، کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات به سه زبان فارسی، اردو و عربی و همچنین مجلدات ۳۳ و ۳۴ از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدرا است از جمله کتابهای جدیدی است که در نمایشگاه قرآ« به مخاطبان عرضه می شود.

همچنین جلد دوازدهم «ادب فنای مقربان» شرح زیارت جامعه کبیره، «عقلانیت شهود» جلد ۳ و ۴، کتب فقهی ایشان مانند «کتاب الربا» و «کتاب الخمس» و همچنین کتاب «رجال تفسیری جلد ۷»، «اخلاق کارگزاران» و «عفو و قصاص» از دیگر آثاری است که در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در غرفه نشر اسراء ارائه می گردد.

ترجمه عربی کتب «تسنیم»، جلد ۲۱ و ۲۲، ترجمه عربی «ادب فنای مقربان» جلد ۱۰ و ۱۱، ترجمه اردو و عربی «مفاتیح الحیات»، ترجمه اردو، اسپانیایی کتاب«اسلام و محیط زیست»، ترجمه اردو کتب «امام مهدی موجود موعود»، «وحی و نبوت»، «عصاره خلقت» از جمله آثار جدیدی است که در نمایشگاه امسال در دسترس علاقه مندان به آثار بین المللی حضرت آیت الله جوادی آملی قرار دارد.

علاقمندان علوم قرآنی می توانند برای تهیه آثار حضرت آیت الله جوادی آملی به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء واقع در مصلای امام خمینی، شبستان، طبقه دوم، غرفه شماره ۵۹ مراجعه نمایند.

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، کتاب امید و آرامش»، از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت هر روز، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha