یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرتضی نداف

حوزه/ موسسه «سوخته‌نگاری ایران» با پشتوانه سه دهه فعالیت فرهنگی هنری در سطح ملی و جهانی و پوشش گسترده هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، حضور فعال و هدفمندی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرتضی نداف، مدیرعامل موسسه «سوخته‌نگاری ایران» با اشاره به حضور این موسسه در بخش نهادها و موسسات مردمی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران، بیان کرد: موسسه «سوخته‌نگاری ایران» با پشتوانه سه دهه فعالیت فرهنگی هنری در سطح ملی و جهانی و پوشش گسترده هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، حضور فعال و هدفمندی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارد. رسالت این موسسه، حمایت همه‌جانبه از فعالان فرهنگی، قرآنی و هنرمندان تجسمی و سنتی است، بنابراین محصولات مختلف فرهنگی و قرآنی استان‌ها در غرفه این موسسه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این غرفه آثار هنری، تجسمی و سنتی سوخته‌نگاری از ۱۵ استان به نمایش درآمده است. همچنین کارگاه زنده هنری و آموزشی هنرمندان تجسمی و سنتی با موضوع «جهاد تبیین» در این غرفه برگزار خواهد شد.

نداف افزود: برگزاری کارگاه خلاقیت کودکان، نقاشی و ادبیات و... برگزاری مسابقه و آزمون سوالی احادیث و آیات قرآنی و اهدای جایزه قرآنی هنری به ۱۴ نفر در هر شب، نمایش ویدئوهای مذهبی و کارشناسی مباحث خانواده و اهل بیت(ع) و نماهنگ‌های دینی ساخت موسسه از فعالیت‌های این غرفه است.

مدیرعامل موسسه «سوخته‌نگاری ایران» اظهار کرد: همچنین نمایش محصولات دیجیتال و محتوای آموزشی وب‌سایت موسسه از دیگر برنامه‌های این غرفه در بخش نهادها و موسسات مردمی نمایشگاه قرآن است.

وی همچنین گفت: پاسخ به شبهات روز در حوزه‌های مختلف، ساخت مستند گفت‌وگوی مادر با فرزند در حوزه نوع تربیت اسلامی و وظیفه مادران نسبت به فرزندان، از دیگر برنامه‌های این موسسه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha