سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پورسید آقایی

حوزه/ رئیس مؤسسه آینده روشن، ضمن تقدیر از عوامل تولید و پخش برنامه "زندگی پس از زندگی" از شبکه چهارم سیما، آن را برنامه ای موفق و تأثیرگذار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی طی سخنانی در مراسم احیای شب ۲۳ ماه مبارک رمضان که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با اشاره به این که شب قدر بهترین فرصت آشتی با خدای متعال است، اظهار داشت: در شب قدر آمده ایم که به خدای خودمان بگوییم ما گرچه گنهکار و پشیمان هستیم اما عاصی و یاغی نیستیم

وی با تأکید بر این که تمسک به قرآن و عترت در شب قدر زمینه ساز نجات و رستگاری ما می شود، گفت: کتب شریفی از ناحیه حضرات معصومین(ع) برای ما به یادگار مانده که از آن جمله صحیفه سجادیه است و انس با این کتاب بسیار ارزشمند برای همه مردم و به خصوص طلاب و روحانیون، لازم و ضروری است.

وی همچنین افزود: امام سجاد(ع) در یکی از مناجات ها خطاب به خدای متعال می فرماید از هر لذتی به جز ذکر خدا استغفار می کنم و تنها با انس تو به آرامش حقیقی می رسم.

این استاد حوزه در ادامه ضمن تقدیر از عوامل تولید و پخش برنامه "زندگی پس از زندگی" ابراز داشت: حقیقتاً این برنامه بسیار موفق و تأثیرگذار بوده و جا دارد که امت حزب الله در تماس با رسانه ملی به این خاطر حمایت و مراتب سپاس خویش را اعلام کند.

وی همچنین گفت: واقعیت آن است که انسان به عالم غیب مشتاق است و اشاراتی از عوالم معنا برای هدایت ما لازم است و این قبیل برنامه های مفید و مؤثر در واقع تلنگری برای همه ماست که مراقب باشیم و بدانیم که بعد از این حیات دنیوی باید پاسخگوی اعمال و رفتار و گفتارمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرام IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    برنامه زندگی پس از زندگی خیلی عالی است‌ از تولیدکنندگان برنامه ممنونم اجرتان با امام زمان(ع)
  • حسین امیری IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    انصافاً باید از این قبیل برنامه ها بیشتر ساخته بشه تا برخی برنامه های جلف و مبتذل !!