یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پذیرش 1

حوزه/ وکیلی در مورد اطلاع‌رسانی آغاز پذیرش گفت: یکی از برنامه‌های مهم که تا کنون انجام شده حضور مبلغین در مدارس و ارتباط با اداره آموزش و پرورش است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه اطلاع‌رسانی آغاز پذیرش طلاب، پیش از ظهر امروز با حضور ملیحه وکیلی، سرپرست مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و مبلغین امین مدارس شهر اراک، در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

خانم وکیلی در این جلسه که در راستای تبلیغات پذیرش برگزار شد به اهمیت و ارزش تبلیغ دین پرداخت و بیان کرد: اگر خداوند بخواهد خیری به بنده اش عطا کند او را فقیه در دین می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: برای جذب داوطلبین به حوزه ابتدا باید آگاهی بخشی انجام شود و حوزه های علمیه را به مخاطبان بشناسانیم. سپس راهکارهای تبلیغ سازنده را بیان کنیم.

وکیلی در مورد اطلاع‌رسانی آغاز پذیرش گفت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی که تاکنون انجام شده حضور مبلغین در مدارس و ارتباط با اداره آموزش و پرورش است که دانش‌آموزان مقطع دیپلم اصلی‌ترین جامعه هدف ما می‌باشند که این کار را مبلغینی که در مقاطع متوسطه اول و دوم هستند باید با جدیت بیشتری به این موضوع اهتمام ورزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha