یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاهچراغی

حوزه/ «روز قدس» روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام وتجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست است. روزی است که قطره قطره حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت های اسلامی، علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم به این شرح است:
«بسمه تعالی»


نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مسئله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین الملل است.
«روز قدس» روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام وتجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است. روزی است که قطره قطره حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت های اسلامی، بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش می گذارد.
روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که تلاش این روزهای دشمنان برای تفرقه انگیزی بین شیعه و سنی همچنین موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و سکوت ننگین همراه با اقدام خفت بار حاکمان برخی از کشورهای مسلمان منطقه در عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت های بیدار ایجاد کرده است و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال های قبل را می دهد و قطعاً اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی قم همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده اند تا بعد از دو سال به دلیل شیوع کرونا، امسال نیز با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم و باشکوه روز قدس، ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت های آزاده و حق طلب جهان از قیام و آزادی خواهی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و اعلان نفرت و انزجار خود از جنایات اسرائیل غاصب و عوامل و حامیان این رژیم جعلی را به جهانیان نشان دهند.


سید محمد تقی شاهچراغی
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha