یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس کعبی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از وجوب شرکت در راهپیمایی روز قدس، تجدید حیات اسلامی، بیعت با ولایت در عصر غیبت و حمایت از مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بر کرانه فقه، که در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) برگزار شد، ضمن تأکید بر شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مقاومت و مظلومان جهان اظهار داشت: روز قدس، نوعی اعلام عمومی برای جهاد است و از مصادیق جهاد، جبهه مقاومت است.

وی افزود: جهادی که در مقابل دشمنان و غاصبان سرزمین‌های اسلامی و علیه منافقین انجام می‌شود، منافقینی که امروز در کشورهای مرتجع منطقه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی با بیان اینکه راهپیمائی روز قدس، برکات زیادی همانند شکل‌گیری جبهه مقاومت و تجهیز آن به موشک‌ها و پهپادهای پیشرفته داشت، گفت: یکی از مبانی وجوب شرکت در راهپیمایی روز قدس، امر به معروف و نهی از منکر است و لذا بسیج ظرفیت‌های همگانی جهت آزادسازی فلسطین از معروفات، دعوت به احیای آرمان آزادی فلسطین و عادی سازی روابط با دشمنان از منکرات است که همه اینها در راهپیمایی روز قدس جلوه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازسازی امت اسلامی با اتحاد و چنگ زدن به ریسمان الهی امکان پذیر است، ادامه داد: دلایل مهم دیگر وجوب حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مظلوم به عنوان یکی از آرمان‌های بزرگ، تولی نسبت به حق و تبری از باطل، اعلام برای جهاد جانی، مالی، زبانی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، نصرت دین الهی با مقاومت و پایداری، اهتمام به امور مسلمانان و برداشتن گام‌های استوار در جهت تضعیف طاغوت است که فشار دشمنان در این مسیر نباید مسلمانان را نا امید کند و با فریاد و خشم خود بر سر آن‌ها، زمینه نابودیشان را فراهم سازند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تقویت دیپلماسی نظام اسلامی، جلوه‌گر اقتدار ایدئولوژیک جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: از وجوب دیگر شرکت در این راهپیمایی، تجدید حیات اسلامی، بیعت با ولایت در عصر غیبت و حمایت از مقاومت است.

وی تصریح کرد: امروز جهان به دو بلوک استکبار و مقاومت تقسیم شده و توانمندی نظامی جبهه مقاومت، قدرت بازدارندگی آن را افزایش داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha