دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ |۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 10, 2024
ایت الله نیازی

حوزه/نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر تمام دنیا را به ما بدهند، ارزشی ندارد، چرا که روزی تمام پست ها و مقام ها تمام خواهد شد پس باید تنها برای رضای خدا به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، پنج شنبه شب در اجتماع نیرووهای مومن و انقلابی لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه احتماع نیروهای انقلابی در استای تحقق اهداف جهاد تبیین و لبیک به فرمان امام خامنه ای برگزار می شود، گفت: انقلابی ها باید با همت جهادی و تلاش روزافزون در راستای اهداف جهاد تبیین تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه باید همواره معنویت نفس خود را حفظ کنیم، افزود: اگر تمام دنیا را به ما بدهند، ارزشی ندارد، چرا که روزی تمام پست ها و مقام ها تمام خواهد شد پس باید تنها برای رضای خدا به مردم خدمت کنیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بالاترین نعمتی که خداوند به پیامبر گرامی اسلام (ص)منت می گذارد نعمت شرح صدر است، خاطر نشان کرد: داشتن شرح صدر به معنای داشتن روحی بزرگ و والا است و باید برای داشتن شرح صدر تلاش کنیم.

نیازی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار امام راحل (ره) است، گفت: باید همه برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه در آخرین شب جمعه ماه مبارک رممضان باید پرونده خود را بررسی کنیم، گفت: همواره باید اعمال خود را بررسی و رصد کنیم و در راه کسب معنویت روزافزون تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha