شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسامه حمدان

حوزه/ اسامه حمدان با اشاره به حتمی بودن آزادی فلسطین افزود: من به شما اعلام می کنم که این راه را تا آزادی قدس ادامه می دهیم؛ چرا که خدا با ماست و ما بزودی شاهد شکست اشغالگران و پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس ظهر امروز در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه قم و در پایان راهپیمایی روز قدس در مصلای این شهر گفت: امروز مسجد الاقصی سربلند است؛ سربلند بوده و در مقابل اشغالگران ایستاده است؛ ما همه به این وعده رهبرمان امام خامنه ای ایمان داریم که روزی در مسجد الاقصی نماز جماعت خود را برپا داریم.

وی افزود: امروز فلسطین به روز قدس می بالد؛ زیرا در این روز است که ملت اسلامی با اتحاد و هماهنگ برای آزادی قدس تلاش می کنند.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد: در این لحظه که من با شما صحبت می کنم در بیت المقدس بین ملت مقاوم فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی درگیری است و تاکنون چندین نفر دچار آسیب شده اند؛ اما این ملت همچنان به مقاومت خود و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی امتداد مقاومت مردم فلسطین را تا زمان آزادی قدس دانست و گفت: ملت فلسطین در هر شرایطی به مبارزه خود تا هنگام آزادی قدس ادامه خواهد داد و به همه کشورهایی که به سازش با رژیم صهیونیستی و آمریکا می پردازند می گوییم که روزی، پشیمان خواهند شد.

این مسئول حماس تصریح کرد: همه ما در خط مقدم این جبهه هستیم و شهدای قدس از هر ملت و هر قومی هستند و من در اینجا می خواهم به شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کنم.

وی با اشاره به حتمی بودن آزادی فلسطین افزود: من به شما اعلام می کنم که این راه را تا آزادی قدس ادامه می دهیم؛ چرا که خدا با ماست و ما بزودی شاهد شکست اشغالگران و پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود.

حمدان اظهار کرد: به وعده های الهی اعتقاد داریم و می گوییم که ما و شما بزودی نماز جماعت را در کنار هم و در مسجد الاقصی برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha