دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
خمیر

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه قشر کارگر نبض جریان اقتصادی کشور است، تصریح کرد: حمایت از جامعه کارگری نباید در حد حرف و شعار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام صالحی، عصر امروز ۱۰ اردیبهشت در مراسم تجلیل از برگزیدگان جامعه کار و تلاش بندر خمیر، عنوان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی و برگرفته از سیره نبوی و اهل بیت علیهم السلام کسانی که در خدمت اقتصاد اسلامی بوده و تلاش می‌کنند مورد تکریم قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: کارگران نقش و جایگاه ویژه  و اثرگذاری در اقتصاد و پویایی یک جامعه ایفا می کنند، چنانچه پیامبر رحمت (ص) دست کارگر را بوسیدند که نشان از اهمیت ویژه است.

صالحی با بیان اینکه قشر کارگر نبض جریان اقتصادی کشور است، اظهار کرد: هر کشوری اگر تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را داشته باشد، ولی نیروی کار نداشته باشد، لطمات جبران ناپذیری به آن کشور زده خواهد شد.

امام جمعه بندرخمیر با استناد به روایتی از امام صادق علیه السلام درباره جایگاه کار و کارگر، ادامه داد : اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ قسمت آن تلاش و کوشش در جهت تامین خانواده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که حمایت از جامعه کارگری نباید در حد حرف و شعار باشد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه تولید و اشتغال را دارند، لذا وظیفه مسئولان برنامه ریزی برای این امر مهم است.

حجت الاسلام صالحی یادآور شد: اگر توسعه ای در شهرستان خمیر شکل بگیرد باید با پیوست اشتغال باشد. ما نیز براساس وظیفه از تمام ظرفیت ها برای تأمین منافع مردم تلاش کرده و اساسی ترین مطالبه اشتغال جوانان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha