دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری

حوزه/ رئیس پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی در پیامی درگذشت مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب، نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس پژوهشکده بین المللی عروة الوثقی در پیامی درگذشت مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی، نادر طالب زاده را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت هنرمند مجاهد، مستندساز و فعال فرهنگی جبهه انقلاب مرحوم آقای نادر طالب زاده که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می شد و بخشی از حیات خویش را برای افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از جبهه مقاومت وقف نمود، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی شک، فعالیت ها و اقدامات دینی، جهادی و انقلابی مرحوم طالب زاده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی او را یک چهره شاخص در این عرصه تبدیل نمود. ایشان در کنار صدها خدمت ارزشمند و کم‌نظیر فرهنگی که به ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی ارائه نمود، در صحنه بین‌المللی برای توسعه ارتقا و فراتر نمودن جبهه ضدصهیونیستی از جغرافیای غرب آسیا و کشورهای اسلامی و عربی به سراسر نقاط جهان به ویژه آمریکا و اروپا گام‌هایی بس موثر و تعیین‌کننده برداشت که آثار آن را طی سالهای اخیر شاهد بودیم.

اینجانب این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده محترم آن مرحوم، جامعه هنری و شاگردان آن فقید تسلیت می گویم و در این ایام پر فیض برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدای گرانقدر هنرمند و برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

دکتر محمدحسین مختاری

رئیس پژوهشکده بین المللی عروةالوثقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha