دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حصاری

حوزه/ مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در بیستمین جلسه هم اندیشی مسئولان پژوهش ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ افزایش کمی و کیفی برنامه های پژوهشی در سطح حوزه علمیه خراسان رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، هادی حصاری در بیستمین جلسه هم اندیشی مسئولان پژوهش با بیان اینکه می توان سال ۱۴۰۱ را سال بسط و گسترش برنامه های پژوهشی در سطح حوزه علمیه خراسان دانست، اظهار کردک با توجه به کم شدن فراگیری ویروس کرونا و از سویی انگیزه مضاعفی که در همکاران شاهد هستیم، امید می رود سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش کمی و کیفی برنامه های پژوهشی باشیم.

وی گفت: نشست های علمی مدارس فقط منحصر در نشست های علمی، پژوهشی یا نشست های علمی ، تخصصی نمی باشد بلکه معاونت پژوهش از نشست های معرفی و نقد کتاب، نشست های گفتگوی آزاد، میزگردهای علمی، کنفرانس علمی و مانند آن نیز حمایت می کند.

حصاری در ادامه افزود: با توجه به ابلاغ ماده واحده در صورتی که مدارس تخصصی اقدام به ارائه طرح و دریافت مجوز برگزاری کرسی های علمی ترویجی، علمی پژوهشی و یا کرسی های نظریه پردازی، آزاد اندیشی کنند از این برنامه ها هم پس از دریافت مجوز برگزاری حمایت های ویژه ای صورت خواهد گرفت.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در پایان با اشاره به هدفمندی حمایت های مرکز خدمات، ابراز کرد: در این طرح برای پژوهش نیز سهمی در نظر گرفته شده است و این معاونت به منظور بهره مندی پژوهشگران اقدام به معرفی به این مرکز می کند.

وی همچنین افزود: حمایت های معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان هم مانند سال های قبل با چاپ آثار فاخر، اعطای وام حمایتی چاپ اثر و موارد مشابه شامل حال پژوهشگران این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha