دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازداشت یک زن در سد لتیان

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات تصاویر منتشر شده در منطقه سد لتیان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مراد مرادی، درباره تصاویر منتشر شده خانمی که در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری دستگیر شد، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری میشوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نمی باشد و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    53 0
    مولای متقیان و امیر مومنان، امام علی علیه‌السلام: «...وَ لَقَدْ بَلَغَنِي أَنَّ الرَّجُلَ مِنْهُمْ كَانَ يَدْخُلُ عَلَى الْمَرْأَةِ الْمُسْلِمَةِ وَ الْأُخْرَى الْمُعَاهِدَةِ فَيَنْتَزِعُ حِجْلَهَا وَ قُلُبَهَا وَ قَلَائِدَهَا وَ رُعُثَهَا مَا تَمْتَنِعُ مِنْهُ إِلَّا بِالِاسْتِرْجَاعِ وَ الِاسْتِرْحَامِ ...فَلَوْ أَنَّ امْرَأً مُسْلِماً مَاتَ مِنْ بَعْدِ هَذَا أَسَفاً مَا كَانَ بِهِ مَلُوماً بَلْ كَانَ بِهِ عِنْدِي جَدِيراً؛...به من خبر رسيده مهاجمى از آنان بر زن مسلمان و زن در پناه اسلام تاخته و خلخال و دستنبد و گردن‌بند و گوشواره او را به يغما برده، و آن بينوا در برابر آن غارتگر جز كلمه استرجاع و طلب دلسوزى راهى نداشته، ...اگر بعد از اين حادثه مسلمانى از غصه بميرد، جاى ملامت نيست، بلكه مرگ او در نظر من شايسته است.»(خطبه27) به جای توجیه کردن، باید به نیروهای پلیس آموزش دهند که بدانند حتی متهمان و مجرمان نیز حقوقی دارند و به صرف متهم یا مجرم بودن شخصی، نمی‌توان هر رفتار ناشایست و غیر اخلاقی با او نمود.
    • ! IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 43
      جناب یاسین، رفتار سارقانی مامور معاویه با پلیس مقایسه کردی؟!!! این روش نصیحت و امر بمعروف هست؟
    • یاسین IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      40 0
      هموطن بزرگواری که فرمودید: «جناب یاسین، رفتار سارقانی مامور معاویه با پلیس مقایسه کردی؟!!!» عنایت دارید که وجه تمایز اهل حق از قوم باطل، علاوه‌بر ایمان قلبی و زبانی، عمل صالح در چارچوب موازین شرعی است. بنابراین، اگر مأمور نظام اسلامی رفتاری خارج از چارچوب قانونی و شرعی داشت، این رفتار ناصواب چه تفاوتی با رفتار مأمور معاویه دارد؟ بحث در حکومت نیست برادر عزیز و کسی حکومت‌ها را مقایسه نکرده است. به صرف خدمت در نظام اسلامی نمی‌توان مرتکب هر رفتار جنون‌آمیز و غلطی شد؛ و نوع رفتار این مأمور، بسیار زشت و زننده بود و جای هیچ توجیهی ندارد.
  • حسین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    6 0
    قضیه زورگیری یک زن و کندن گوشواره را هم بررسی کنید تا اون اشخاص به راحتی به ناموس محجبه مردم دست درازی نکنند اگر رسانه ای نکنید دنبالش نمی‌روند عاجزانه خواهش میکنم رسانه ای کنید تا آرامش را برگردانند.
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 28
    طرف شوهر زنه هستش اصلا مامور نیست،لطفا اخبارتون رو از منوتو و اینترنشنال نگیرید
    • بشیر IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      34 0
      خود نیروی انتظامی رسماً اعلام کرده که این‌ها مأمور پلیس بودند و بازداشت شدند. شما از کجا کشف کردی همسرش بوده؟!! توجیه کار غلط، غلط اندر غلط است برادر! حتی اگر بر فرض بعید، شوهر آن خانم هم بود، حق چنین رفتاری آن‌هم در ملأ عام نداشت و وظیفه پلیس بود که او را کنترل و موضوع را مدبرانه مدیریت کند.
    • یاسین US ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      45 0
      شما ظاهراً اطلاعات‌تون از پلیس هم کامل‌تره!! چون خود آن‌ها گفتند مأمور ما بود! (سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه‌های پلیس بوده و مورد تأیید نمی‌باشد و در این‌خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.) این کلیشه تکراری «منوتو و اینترنشنال» هم همه‌جا کاربرد نداره بزرگوار. بهتره به جای توجیهات من‌درآوردی، کمی هم به این فکر کنیم که چرا باید مسئولان و نیروهای ما این‌قدر گفتار و رفتار و کردار ناشیانه و ناشایست داشته باشند که حالا به‌قول شما امثال شبکه‌های خارجی سوءاستفاده کنند؟!
    • ما IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      چقدر عقب افتاده و بیسوادی وقتی خودشون می گن دو خانم بوده و ....
    • علی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      0 0
      پلیس نامحرم زن مردم رو به زور طوری انداخت تو ماشین که بدنش لخت شد بعد اسمشو میذارن اسلامی! اسلام میگه زن مردم رو یه نامحرم به زور بندازه توی ماشین به شکلی که بدنش لخت بشه؟ جالبه در متن توضیحات پلیس نوشته اون خانم باعث چنین حادثه ای شد! یعنی اون خانوم باعث شد نامحرم وسط خیابون طوری بندازش توی ماشین که بدنش لخت بشه!! مرحبا به چنین قرائتی از اسلام و دولت اسلامی. احسنت! مرحبا! فقط دعا کنین مهدی (عج) نیاد و گرنه اول گردن خود شماها رو میزنه